23 iulie 2013

Bati magazinele specializate si pricepe Kika

    Folosesc des acele hainute cilindrice de plastic captusite cu gel de racire care se tin in congelator, facute de Vacuvin, Fakelmann, etc. Vara sunt solutia cea mai buna, de multe ori n-am chef sa scot gheata, frapiera si alte accesorii pompoase, asa ca tin tot timpul 2-3 in congelator. In cazul spumantelor mai burtoase, devin insa enervante. De cele mai multe ori le cuprind, pana la urma, dar trebuie sa ai rabdare sa se mai topeasca, sa le impingi incet-incet. Si in timp crapa. Saptamana trecuta am descoperit in Kika (!) o solutie mai buna. Folosind aceeasi tehnologie, cu pungulite de gel la interior, racitorul BeCool este facut din izopren, sectionat pe verticala, avand o prindere tip arici. Asa am rezolvat problema sticlelor burtoase. Cu 35 de lei. Sper sa fie suficient de flexibil plasticul care contine gelul, deoarece in trecut am avut experiente neplacute cu unele recipiente care au devenit casante la prima folosire. Merita o vizita magazinul, are cateva accesorii interesante cu tema "vin". La mobila, core-business-ul lor, stau foarte rau cu preturile. In ciuda reducerilor de pana la 70%, n-am gasit niciun chilipir. Deh, mi-ar trebui un dulapior in care sa-mi tin toate jucarioarele astea. In afara de pat, dressing, canapea, masa, scaune, birou, bucatarie, etc. 'Cuz I'm movin.. in apartamentul ala de 85 de puncte :)
    Hai sa va mai zic ce am mai incercat in ultimul timp (ajungand la pozitia 1400 in binecunoscuta foaie Excel). Am incercat sa comprim in 5-6 cuvinte fiecare vin, pastrand pentru mine descrierile detaliate - lene mare cu scrisul pe blog vara. Cele cu rosu le-as mai bea si alta data:




    

2 comentarii: