22 aprilie 2013

Syrah 2012, Cocosul dintre vii, Cramele Recas

    Mi-a placut foarte mult Syrah-ul 2011 de la Recas, tot asa proaspat gustandu-l, ca asa sunt brand-urile astea, definitia FMCG-ului, asa ca am vrut sa vad daca exista vreo evolutie a viilor foarte tinere. Primul nas e condimentat bine, dupa care vine un drop de vanilie, probabil de la ajustarile lemnoase, subtonuri de bitum, fructe negre - o tipicitate de invidiat, daca punem drept esalon Australia. In gura e light, curgator, alcool 13,5%, ba chiar are un post gust decent. La 20 si un pic de lei este de la 1000 de km distanta best-buy! Fruct, vioiciune, tipicitate, ba chiar complexitate. Cand va vor intreba la scoala care e cel mai bun vin din Romania la 20 de lei, luati in calcul in primul rand varianta asta, chiar daca la capitolul aciditate nu rupe norii, de unde si recomandarea de servire: incepeti cu 15 grade. Daca am avea macar 10 vinuri similare la pretul respectiv, n-am mai auzi de Chile. N-am mai dat de mult o raita (gustativa) prin Carrefour, insa vad ca Chardonnay-ul din aceeasi gama a fost foarte apreciat la VinVest, unde a luat Mare Medalie de Aur, asa ca o sa revin cu transmisiunea peste cateva zile. 83-84 de puncte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu