9 iunie 2014

Vitis Metamorfosis - schimbarea la fata

    Un alt vin pe care l-am punctat peste media participantilor la Centura este primul copil roz romanesc al lui Fiorenzo Rista, din viile Vitis Metamorfosis, recent desprinse de Halewood, care, cu pasi mici, imi da impresia ca se scufunda. In afara de mine, am gasit aceeasi parere foarte buna la cativa judecatori cu mare experienta interna si internationala, dar notele extreme au fost eliminate, cum se practica la orice concurs cu prestanta. Am avut de-a face cu o versiune 0.9, aproape identica cu cea care a fost deja pusa pe piata, a doua fiind, dupa spusele reprezentantilor cramei, inca mai fructata, mai eleganta. Nasul l-as numi fara probleme elegant si la versiunea gustata la concurs, auster pe frecventele inalte, insa fin, ciresat primavaratic in plan secundar, cu o nota interesanta de aer proaspat, cum vine cate o pala inainte sa ploua. Pe limba suna mineral, amplu, corp potrivit, savuros, reconfortant. In concursul meu paralel ar fi fost negresit in primele patru. 85 de puncte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu