12 august 2011

Degustare SERVE la Corelli

    Se pare ca incepe sa devina o traditie degustarea de miercuri de la Corelli, chiar daca nu e in fiecare saptamana. De data aceasta, pe 27 iulie, cei de la SERVE au prezentat cateva din vinurile lor, si anume Terra Romana Sauvignon Blanc, Terra Romana Roze apoi mi-am mai prezentat eu Cabernetul Sauvignon din aceeasi gama. Oamenii de vanzari au fost prezenti si au oferit raspunsuri complete, profesionale diferitelor intrebari adresate. Vinul de Ceptura a curs din plin la toate mesele, lucru care ma bucura, pentru ca indiferent ca e vorba de Vinul Cavalerului, Terra Romana sau renumitele Cuvee-uri Amaury si Charlotte, sunt vinuri foarte bune, cu un raport calitate/pret decent.
    Preferatul meu ramane TR Roze, despre care mi-am notat candva: "Vin fara cusur, eleganta, finete, referinta intre vinuri roze". De atunci l-am mai incercat de cateva ori si de fiecare data a fost la fel. Si va dau un pont: vedeti ca la Carul cu Bere l-au incadrat la pret cu gama Vinul Cavalerului ;), la vreo 50 de lei.
    Despre Sauvignon Blanc: cu toata sinceritatea, mie mi-a placut cel de Vinul Cavalerului. Nu stiu de ce, pentru ca pretul l-ar recomanda pe cestalalt ca fiind superior. Poate conditiile atmosferice sa fi fost de vina. Cabernetul Sauvignon m-a fascinat de-a dreptul. N-am prea multe detalii tehnice, ca nu-s priceput la rosii, dar am vazut si-un 88 de puncte undeva pentru el.
    Cu parere de rau marturisesc ca n-am luat notite, atat de captivanta a fost discutia cu baietii de vanzari de la SERVE, iar memoria mi-a fost alterata intre timp de diferite vinuri, evenimente, meleaguri straine, litoral, insa am ramas cu impresia si amintirea placuta a unui eveniment reusit, poate cel mai bine "sustinut" de producator.
    In episodul urmator: degustare la Corelli - Crama Oprisor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu