22 aprilie 2011

Shelter Pub

Cu ocazia finalei Cupei Regelui din Spania, mult mediatizatul meci Real - Barca, am aterizat in centrul vechi in cautarea unei carciumi care sa ofere conditii civilizate pentru a urmari acest eveniment sportiv. Avand in vedere ca in locatia in care mergeam pentru astfel de motive avea totul rezervat inca de dimineata, am luat-o la picior impreuna cu cativa prieteni pe stradutele pline de caini vagabonzi, foarte mult praf si asiatici inarmati cu DSLR-uri. Primele 4-5 incercari au fost fara succes - ba nu ofereau sonor, insistand pe acel fond muzical la volum imens(o caracteristica inexplicabila pentru mine a carciumilor din Romania in general), ba pozitia locurilor inca libere era nesatisfacatoare, etc. Am intrat pana la urma in Shelter Pub unde muzica era la un nivel moderat (inca mult peste preferintele mele, dar deh..), iar ospatarita ne-a creat o prima impresie placuta. Ne-a adus 2 menu-uri pentru 3 persoane; ei bine aceste menu-uri aveau o stare deplorabila, parca le tavalisera cainii pe care ii mai zaream pe geam din cand in cand. Aratau rau de tot. Berea era prezentata ca fiind la 0,5L, dar ti se aducea la 0,33 - la acelasi pret. Mai departe constat cu bucurie ca printre cele 10-15 vinuri oferite exista si un Chardonnay de Segarcea, un Sauvignon Blanc de Negrini - restul fiind din categoria Riesling de Jidvei si Grasa de Cotnari. Comand Chardonnay-ul sus numit, dar raspunsul vine prompt: "nu avem!". Mai stau ceva timp, ma mai foiesc si in acelasi timp mai rasfoiesc menu-ul - pana la urma (dupa ce am vazut cu ochii mei stocul expus fizic) inclin spre SB-ul de Dragasani, Negrini, desi mai piperat la pret: 55 fata de Segarcea care era la 45 de lei. Si ca sa clarific lucrurile de la inceput ii comunic d-soarei ca as vrea sa fie foarte rece si sa se si pastreze rece. S-a uitat la mine ca la martieni, dar a rezolvat problema. Asta dupa ce m-a intrebat a doua oara daca sigur acest Sauvignon Blanc nu e cumva un vin rosu :)). Sa va mai zic de paharul de apa de care a venit insotit? Sau de cel adus ulterior care era o lalea foarte joasa, fara picior aproape deloc?
SB de la Negrini l-am categorisit in plaja medie, undeva la 78 pct, toaleta la 9 - 9,5/10, intentiile si rapiditatea fetei cam la acelasi nivel.
Una peste alta am realizat de ce a fost una dintre putinele locatii unde mai erau locuri libere cu o ora inainte de meci; de evitat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu