17 februarie 2014

Zarea Brut Diamond Collection

    Din cate mi-au ajuns la urechi, Zarea nu are in exploatare niciun butuc de vie, materia prima venind din surse externe. Au avut totusi niste oameni de la cadre, probabil mutati la marketing de vreo 10 ani, care au tras cu dintii de ideea de traditie, vechimea brandului, metoda folosita, si n-au murit. Ochiometric par a fi locul doi la bule, dupa Angelli, acoperind cu pasi marunti intervalul de pret 15-45 de lei. Am descoperit recent ca si calitativ exista progres, desi marea masa vrea pret, zahar, arome de capsuni si chestii aurii. Dar asta e starea generalizata a natiunii, si se manjeste mai tare zi de zi.
    Perlatia pleaca bine, insa mirosul nu capteaza nimic atragator, in gust aparand nuante care aduc aminte de brandul Rieni - tuici ieftine la plastic-fantastic. Stam incredibil de slab la spumante. Abia luni-marti vad noile Recas, ca pe-alea vechi nu mi le mai aduc aminte, s-au vandut, insa in general la marile porti n-avem ce vedea, ca si in cazul vinurilor linistite. In opinia mea nu exista nimic interesant la Angelli, Zarea sau Rhein-Halewood. Mai degraba Jidvei si Panciu cel nou. Ceilalti spun ca inca nu e piata, ca romanul nu bea decat la ziua lui si de Revelion. Pai le-ati dat (si promovat!!) voi spumante bune si n-au percutat? A incercat vreodata vreunul dintre voi sa-i invete sa bea? Eu n-am auzit de nicio degustare comparativa de spumante romanesti, cu exceptia cursurilor domnului Nedelea. 78 de puncte la 32 de lei. Si 0 pct pentru producatorii care pot, dar nu vor sa faca bule, fiindu-le frica de necunoscut. Sunteti slabi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu