Trebuie sa-ti fi lipsit o doaga sa nu iei macar o sticla cu acest vin, care a costat 10 lei si are, pe langa review-urile interne de senzatie si o medalie de aur "la Bruxelles". Simtiti peisajul? That awkard moment cand vanzatorii de povesti isi arunca priviri goale unul altuia, scotand in fiecare dimineata la mezat aceleasi 20-30 de etichete obosite?
Spania are o supraproductie apasatoare de vin, nu ne pacaleste nimeni, atat costa, hai sa scoatem odata capul din globul de sticla umplut cu opium de tot felul de diletanti. 10 lei. Medalie de aur la Bruxelles. Sau preferi un Negru de Dragasani la 80 de lei, ca tocmai s-a scumpit? In cazul asta ai mai multe variante noi: spitalul 9, etajul 9 de la municipal, etc.
Spania are o supraproductie apasatoare de vin, nu ne pacaleste nimeni, atat costa, hai sa scoatem odata capul din globul de sticla umplut cu opium de tot felul de diletanti. 10 lei. Medalie de aur la Bruxelles. Sau preferi un Negru de Dragasani la 80 de lei, ca tocmai s-a scumpit? In cazul asta ai mai multe variante noi: spitalul 9, etajul 9 de la municipal, etc.
Sa revenim la vinul valencian cu nume porno: nas impecabil, de vin mare, in care se impletesc fructele de toate natiile cu cerneala, cu piper alb si un iz vegetal din cele placute. Foarte intens, fara pic de alcool in afara - l-am lasat intentionat sa se incinga. Gustul aduce savoarea promisa, chiar cu un plus in directia respectiva, astringenta buna, tanin marunt, suculenta, uleiozitate, o cireasa amara sus, pe palat, in finish. Mourvedre pare a aduce toata sarea si piperul in mixul cu Tempranillo. Post gustul nu se ridica la inaltimea (lungimea) parcursului de pana aici, ceea ce genereaza o frecventa peste medie a ducerii paharului la gura. Analizandu-l cu atentie, se afla pe granita 84-85 de puncte, dar punandu-ma in locul judecatorilor de la Bruxelles, inteleg ca se pot acorda 87-88 in fuga calului, dupa cateva surcele.
Mare realizare pentru Lidl, la un loc cu tot setul de iberice, improspatat recent cu oferte la fel de atragatoare, din care peste doua treimi au fost vinuri de la decente in sus. Contrasteaza evident cu lanturile mari de retail, care aleg sa listeze aceleasi etichete importate de firme romanesti. Stiti cum e cu selectionerii, Lidl are niste Master of Wine, iar ceilalti.. nu stiu, dar pare ca se pricep mai bine la faina, orez si apa minerala. Cu o nota de subsol: selectia romaneasca e la vreo 5 galaxii in spatele celei impuse de afara!
E un meci pe care "astia mici de cartier" il vor castiga rapid, sau mai degraba cei mari il vor pierde pe mana lor: sunt atat de buni in a-ti scoate banii din buzunar, incat omul de rand, neintelegand cum se produce fenomenul, il respinge, ducandu-se la.. sa zicem Lidl, unde stie rafturile pe dinafara. In afara de alea 3-4 care se schimba aproape in fiecare zi. Una din cele mai interesante abordari de marketing si vanzari pe care le-am vazut pe piata. Ar fi interesant de vazut daca exista si profit la ora actuala, la nivel de lant, fara Kaufland, incluzand investitiile.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu