18 august 2014

Epoca Lidl: Jean Cornelius

    La 20 de lei sticla in Lidl nu e chiar o revelatie, amintind in treacat de Sarba, cu un accent fructat in plus, dar fara trandafiri. La Braila e 14 lei in tzarcul "de reduceri", ar merge si mai bine daca n-ar fi obosit olecuta de la lumina intensa si temperatura mare, nemaifiind la prima tinerete. Ramane imbucuratoare distributia nationala, prin care se adauga un milimetru cultural si de educatie a gustului in zone in care Salam(-ul) e singurul etalon, iar aici nu ma refer la Braila.
    Vinul e mai mult decat corect, punctand in primul rand la capitolul subtilitate aromatica, (confirmata de o medalie de aur Macon '13) dupa ce in prim plan am avut doar calcar, praf si cateva fructe ratacite. Impingand din foale se poate ajunge la descoperirea unor arome secundare foarte placute, de mere galbene proaspete si o combinatie nedeslusita de citrice. Gustul confirma, "are pulpa", dar si un final cam shui, fara Feng. 12% alcool, Alsace, 82-83pct. Am avut si second thoughts, cum ca din Alsacia n-am baut niciodata soiuri micro, sau mini-aromate atat de intense, dar deocamdata ma vad obligat sa plec de la prezumtia de nevinovatie. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu