11 februarie 2015

Carles Crianza 2010

    L-am vanat pana l-am prins la 10 lei, daca tot bat campii(le) pe o raza de 17 judete, asa ca draga Lidl, you can run, but you cannot hide! Oricum, uitasem de el dupa ce l-am cumparat, imi pierdusem interesul, pentru ca s-a tot scris, asa ca l-am deschis intr-o doara, sa scap de povara: Grenache si Carignan, 14% alcool - nu ideal integrat, un nas parfumat de fistic, cu o nebuneala de fructe rosii si negre - mult mai complex decat te astepti cand intersectezi zona cu pretul. Are nevoie de vreo jumatate de ora sa se dezmorteasca, dupa care zice bine si-n gust: vinozitate-baubilitate foarte buna, chiar amplificata de tineretea cu astringenta vie, corp atletic, amplitudine, postgust mediu de calitate. Lasand la o parte orice prejudecata (lucru imposibil de atins in unele cercuri.. mai ales de interese), recomand punerea la pastrare vreo 2-3 ani, pentru ca s-ar putea ca aceste vinuri cu un raport calitate/pret inimaginabil pana acum, sa devina istorie. 
    Am discutat recent cu un neamt, business-man navetist, siderat de ce se intampla in Romania: in cea mai mare parte a lanturilor de retail preturile sunt cu 25-30%, iar calitatea.. balcanica, alte 25-30 de procente mai jos fata de Germania. Pai sa ramana Lidl cel mai prost din piata? Ultimul lot adus ma face sa cred ca s-a trezit la realitate, din pacate pentru noi, consumatorii. 
    85 de puncte, nivel la care unii cer de 10 (zece) ori mai mult. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu