1 martie 2012

Iar acum, de Martisor, sa radem cu...Oprisor!

    Poate "de Oprisor" ar fi mai nimerit, pentru ca modul de promovare al acestei crame e cel putin hilar, daca nu ofensator la adresa oltenilor, neam din care sustin ca fac parte, acolo desfasurandu-si afacerea, ba chiar dedicand o gama acestei provincii, intitulata Oltenia profunda. Ultimul exemplu de dat cu stangul in dreptul este colaborarea cu clubul Dinamo, pentru care au personalizat etichetele unui vin din propria productie. La prima vedere, initiativa nu pare ceva nelalocul sau, am vazut Casillero del Diablo sustinad Manchester United, Domeniile Ostrov asociat cu Steaua si alte exemple - totul in regula, insa cand in aceeasi propozitie apare Oltenia si Dinamo e un sacrilegiu. Exista doua posibilitati: ori marile capete ale marketingului de la centru nu au habar despre eterna rivalitate intre Universitatea Craiova si clubul militienilor, alimentata de sistemul comunist si apoi de Gigi Netoiu care au furat ca-n codru jucatori de aici, ori nu mai conteaza nimic, trebuie sa vindem oriunde oricum, ca suntem disperati. Nici macar Netoiu, actionar de frunte la Vincon nu s-a bagat in combinatia asta, din motive lesne de inteles: iti tai singur craca de sub picioare, umpland un segment de piata, dar excluzandu-le total pe celelalte. Sunt curios daca vor incerca sa si prezinte vinul asta pe la vreo degustare la Blues Attraction, sau alte restaurante din Craiova - pentru ultima oara. Sau poate urmatorul pas e sa personalizeze un vin pentru Mircea Sandu. Chiar daca Stiinta trece printr-o neagra perioada din istorie, nu inseamna ca cea mai mare rivalitate din fotbalul romanesc s-a sters cu buretele. Fotbalul a nascut pasiuni imense de multa vreme in Romania si nu numai, dovada fiind milioanele de spectatori care vin la stadion in fiecare sambata in Europa, lucru pe care deocamdata nu-l mai reuseste vreun sport. Pasiune inseamna rivalitate, competitie, ba chiar violenta si vandalism, si asta nu numai la noi. Este o realitate, nu conteaza daca am vrea sa fie altfel.

    Alta dandana pe care am vazut-o saptamanile trecute a fost campania "Toti avem nevoie de o calauza". Vinul denumit astfel se adreseaza din punct de vedere al pretului (si mai ales al calitatii, in opinia mea) unui segment de piata din partea de jos a spectrului, pe care nu vreau sa-l categorisesc cumva, aveti fiecare o imagine proprie despre dansii. Ei bine, daca trimiti cateva randuri despre subiectul de mai sus poti castiga...atentie...drrrum..drrrrum...gooong!!! Bilete la teatru! Si o intalnire cu un actor! Avand in vedere ca n-am vazut castigatori, ma gandesc ca nu s-a inscris nimeni. Felicitari!

    Daca doriti sa revedeti, episodul despre tampenia Passarowitz (pe care o consider in aceeasi masura aroganta si ofensatoare la adresa oltenilor) se gaseste chiar AICI.

    Disclaimer: a nu se incurca gastele cu delfinii. Una e vinul, alta e cum se vinde. Dupa cum vedeti in cadrul recomandarilor personale din dreapta paginii exista cateva vinuri facute de acest producator, exemple de top - merita toata aprecierea. Ca sunt nejustificat de scumpe si marketate de prescolari - e alta mancare de peste, suficient de amara ca sa nu cumpar niciodata vinurile lor.
    A venit prima zi de primavara cu inca 5 cm de zapada. Parca ar fi Oprisor la butoane.

5 comentarii:

  1. Bravo. Mi-a placut tot articolul (la fotbal si eu sufar dupa...fantoma unei mari iubiri).O tempora!
    In ceea ce priveste marketingul Oprisor un exemplu recent. Am incercat sa aflu daca la punctul de lucru din Matei Voievod au si magazin. Mail, primesc raspuns cu telefonul directorului de vanzari. Sun. Numar gresit!Alt mail, cu scuzele secretarei, primesc numarul bun. Ii spun ce doresc. Raspuns: Nu avem mahazin, aici sunt birouri. Eu: Atunci multumesc. El: Aici nu e aprozar. Dar daca vreti facem comanda (tonul super agresiv, de efectiv imi pierise tot cheful). Ii spun totusi ce m-ar interesa si imi zice niste preturi. Caloianul mai scump ca la cateva magazine online (25 lei)!Rusalca si Dragaica 55 lei (pare mai OK).La Smerenie cred ca nu am inteles eu bine 68 lei (plus ca nu am intrebat si anul).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Corectie (aveam datele la servici) Smerenie 85 lei.

      Ștergere
    2. Smerenia aia care din 3.000 de sticle devine peste noapte 30.000? @007 fata de 2008...nu mai stiu exact.

      Ștergere
  2. Pe cat de bun e postul, pe atat de trista povestea...si, din pacate, astfel de situatii paradoxale devin regula in Oltenia, asa ca nu mai mira pe nimeni ca nu mai avem echipa din Divizia A! Peste aia cu Passarowitz am mai putut trece, o remarcasem si eu, dar acum gata, ti-am scris si pe FB, pentru mine in Oltenia ramane doar Segarcea!

    RăspundețiȘtergere
  3. Se bazeaza saracii pe nr de fani Dinamo. S-ar zice ca oftica e mare dupa ce Recas a facut un vin pt Poli. Univ si Poli erau pe zona de Vest rivale ca si simbolistica in fata echipelor create de sistemul comunist.
    Dar sa cazi in penibil nu are limita. Unde esti tu Sadoveanu sa te razboiesti cu ai lor jderi :))

    RăspundețiȘtergere