9 mai 2011

Mercurial

    Am ales cateva vinuri si am plecat sa le caut in hypermarket, rezultatele le vedeti mai sus. Cum le-am ales? Pai intai am fost in Cora! Pentru pretentiosii la a doua cifra dupa virgula, se remarca un pret usor mai ridicat la Real, parca si un pic la Cora. Ca gama de vinuri straine - ma refer la marime, nu neaparat la calitate - Real-ul sta cel mai bine, insa in acest caz am vazut cateva "piese" descoperite si in alte locatii care erau mult prea scumpe. Nici Cora sau Carrefour-ul nu stau rau la vinuri straineze, aici preturile fiind mai bune.
    Daca e sa vorbim de cele romanesti se schimba treaba: dai cu tunul sa gasesti un vin peste medie prin Real (eh..parca daca insisti vreun sfert de ora s-ar gasi cate ceva) si nici Auchan-ul nu exceleaza din punctul asta de vedere. Celelalte doua stau mai bine.
    Bagand in ecuatie, cu aceeasi pondere, pretul, marimea de gama RO si marimea de gama de import descoperim doi castigatori, Cora si Carrefour, despartite de o diferenta infima. Auchan-ul este lanterna rosie, dar si pe-aici am avut surprize placute de cateva ori. Parerea mea ramane insa: n-ai motive sa te duci in Real sa-ti iei vin. Poate fratele lor mai mare, Metro, sa fie mai prietenos, dar sistemul lor exclusivist nu ma atrage deloc.
    De imbunatatit: pe viitor ar fi de preferat o ecuatie mai complexa, in care sa intre mai multi parametri, si parca as introduce si Gimma, care desi e mai rar intalnit, iar preturile sunt foarte usor peste hypermarket-uri, contine in rafturile sale multi producatori (mi-a venit in minte Basilescu) si sortimente pe care nu le intalnesti la fiecare pas.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu