17 mai 2011

Cuvee Amaury

    Era de mult pe wish-list, dar pretul destul de prohibitiv m-a tinut departe. L-am gasit azi intr-un magazin specializat pe vin la 67 de lei si mi-am luat inima in dinti. Deci nu 40-49 cat e Chardonnay-ul Sole de Recas despre care zicea cineva ca ar fi la acelasi pret si cu care-l compara. Anul nasterii: 2007.
   Ce sa zic...lesinat de miazmele cu adevarat incantatoare, bag repede boticul in el; gura punga..ok..sunt mare fan alb sec, dar chiar asa? Hmmm, cred ca a fost prea rece - l-am uitat in congelator vreo 45'. Il mai las la frigider vreo juma' de ora..nimic. La fel. Baricul omniprezent ma duce cu gandul la niste Chardonnay-uri deosebite; dar stai putin: asta e Sauvignon Blanc cu Riesling. Ce sa mai fac? Il parchez din nou in frigider, incerc sa-mi mai clatesc gura cu un Chardonnay El Emperador de Chile, mai fumez o tigara, mai dau o fuga pe Facebook, mai beau o apa plata. Hai sa mai torn vreo 70 de ml. Nici o sansa sa gasesc ceva peste 80 pct. Reiau apa, tigara, FBK-ul, ultimele 20' din "Drive Angry" cu Nicholas Cage ramase de vazut de seara trecuta. Ba mai halesc si o jumatate de portie de SB de Vanju Mare - sa fie cat de cat in acelasi ton cu inculpatul. Ultima etapa: am dat iama intr-o fasole verde cu pui exceptionala si l-am pus langa dansa.
    Continuarea maine seara, a ramas putin sub 1/2 de sticla sa ma convinga.

P.S. Daca nu apare continuarea, vedeti ca vinde unu' pe okazii.ro cu 38 de lei sticla ;)

2 comentarii: