30 aprilie 2011

Murfatlar 3 hectare Chardonnay

    Azi ma zgaiam la rafturile din vin din Cora, stupefiat de pretul la care a ajuns un Rielsing sau Sauvignon Blanc de Starmina - sub 10 lei !! Oare ce strategie de vanzari or avea? Sa le reamintim oare proverbul ala..daca te amesteci, te manaca..guitatoarele? Ajungand acasa am si desfacut un SB luat zilele trecute la un pret apropiat din alt hypermarket si mi s-a parut o oarecare diferenta calitativa intre aceasta sticla si ceea ce degustasem in iarna la pretul de 16 lei. Late Edit: a fost prea rece primul sorb, am revenit la bunele sentimente ulterior.

    Chardonnay-ul de Murfatlar pare ca se incadreaza bine in tipicitate, dar lasa impresia de vin simplu, fara prea mari pretentii. Am observat premiile catsigate acum cativa ani de generatia 2003 sau 2006 - din care nu am gustat, dar recoltele ulterioare se pare ca nu s-au mai ridicat la aceeasi calitate. Aromele caracteristice sunt destul de slabe ca intensitate, iar pretul sticlei mi se pare dolofan raportat la continut. Si inca ceva: pare FOAAARTE apropiat de gama "Maestro", facuta pentru Carrefour, care se vinde insa la aproximativ jumatate de pret - 14 lei. Vorbim de productia 2009.
    L-as mai cumpara, l-as recomanda prietenilor? Nu prea cred.
    As face lucrurile astea daca ar costa 14-15 lei (apropos - costa 25 de lei la Cora)? Probabil.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu